Vrijdag 1 december alleen op weg naar El Nihuil

1 december 2017 - El Nihuil, Argentinië

Vanmorgen voor het eerst alleen vertrokken De hele nacht heeft het stevig geonweerd Ook rond 8 uur regende het nog. Daarom de tijd genomen voor het ontbijt in het hostel waar ik heb overnacht. Daarna nog gezellig met de stafmedewerkers over van alles gesproken Hoe het een en ander in Nederland is geregeld en hoe in Argentinië Rond 9:30 op weg Mijn route voor de komende 7 dagen is dezelfde als die van Monique, Lennie. Ik blijf langer in Argentinië. Zij willen eerder naar Chili gaan . Voor mij gaat de route vandaag naar El Nihuil. Een route die voor ongeveer de helft verhard is en de rest onverhard. De route gaat door een schitterend dal totaal ongeveer 90 km met ongeveer 1000 meter klimmen verdeeld over twee klimmen met daar tussenin ook nog eens 300 meter dalen met een schitterend uitzicht .Onderweg zie ik andere bandensporen en zelfs een verloren drinkfles. Zou het van de andere drie zijn? Op een gegeven moment houden die sporen op. In het dal kunnen ze niet zijn aangezien er geen ruimte is voor 3 tenten op te zetten. Rond 5 uur kom in het dorp aan Misschien staan ze op de camping . Geen andere fietsers in het dorp te vinden. Zoek een plaats op de camping de hotels zijn vel te duur en ga lekker eten in het Hotel