Zaterdag 9 december rustdag en 2e dag festival

9 december 2017 - Chos Malal, Argentinië

De hele dag problemen met het Internet in de omgeving waar ik zit. Dan maar naar het hostel gereden waar ik donderdag heb geslapen daar werkt het. Probleem is ik kan alleen maar buiten in de zon zitten en het is al warm dus dat is geen optie omdat ik het scherm van de telefoon niet goed kan lezen. Dan maar naar de camping die heeft openwifi Daar werkt het echter niet. Toen naar het centrale plein in de stad daar heb je in de meeste plaatsen openwifi. Ja die werk weliswaar traag en met haperingen. Eerst Joost alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag zondag 10 december. Vlug het blog bijgewerkt tot zaterdag en foto's geplaatst en toen was de batterij op, helaas. Daarom nu pas zaterdag.
S'avonds naar het festival geweest. Het thema van de avond was la Danza y las Cancion. De avond begon met een locale dansgroep van jongeren tussen de 10 en 15 jaar. Geweldig mooie kostuums en Zuid Amerikaanse muziek en ritmes. Zo ook het lokale ballet met een geweldig mooie voorstelling. Een goede vertaling van las Cancion kan ik niet geven het gaat vooral om de songtekst. Waarbij de Song tekst iets uitbeeld. De hoofdactiviteit was Los Nocheros. Die begonnen helaas te laat voor mij. Heb 4 nummers gehoord bijzonder mooi en toen naar bed want zondag zou ik weer gaan fietsen