Donderdag 11 en vrijdag 12 jan werkelijke rustdagen

12 januari 2018 - Cochrane, Chili

Niet veel gedaan de afgelopen twee dagen. Ketting schoongemaakt want daar zat veel zand op van de afgelopen droge dagen. Voor de rest naar de kapper geweest door het dorp geslenterd. Aantal keren koffie met gebak, lekker bier, goeie hap eten om even aan te sterken. Twee video's op het blog gezet. Boodschappen gedaan voor de komende 4 dagen. Want tot O'Higgins is er niet zo veel meer. Ook qua berichten zal het vermoedelijk 4 dagen stil zijn.

Gr Peter

1. Gerry:
    12 januari 2018
    Heerlijke dagen. T mooiste stuk!! Heerlijk vrij kamperen! Ik heb ergens nog een heel mooi plekje aan een zijweg gehad aan een meer. Op de veranda van een vrij nieuw aanlegplekje maar wat toen niet werd gebruikt. Zie mn blog ergens. Daarnaast komje onderweg ook nog een fietsband links van je tegen. Vondt ik toen raar. Snapte niet waarom. Maar het bleek een verwijzing te zijn naar een soort hut/kampeerplek voor fietsers. Die heb ik toen gemist. Daar baalde ik toen wel van achteraf.
  2. Peter:
    12 januari 2018
    Jouw verslag over dit deel heb ik goed gelezen. Ik heb ook een hele hoop plekjes in mijn GPS staat die ik uit de app ioverlander heb gehaald. Veel hangt af van hoever ik morgen kom.
  3. Joost:
    13 januari 2018
    Lekker effe rust met al die berichten!!
    Kaartje voor je bestellen Naked Song? Is 14 april