Dinsdag 16 januari met het vliegtuig naar de andere kant van het meer en verder naar El Chalten (Ar)

16 januari 2018 - O'Higgins, Chili

Veel verandert vandaag. Regenachtig weer maar het zal aan het einde van de dag opklaren. Een Australisch stel moet volgende week donderdag het vliegtuig halen in El Calefate. Maar de eerste boot waar we mee meekunnen vanaf hier vertrekt pas zaterdag. De eerdere boten zitten namelijk vol. Kwamen gisteravond in contact met een piloot die privevluchten doet in het gebied. Voor $400.- per persoon brengt hij ons naar de andere kant van het meer dicht bij de grens met Argentinië en een korte rondvlucht over de O'Higgins gletsjer. Ik heb besloten om deze eenmalige ervaring mee te maken en vertrek dus aan het einde van de middag en ben weer een paar dagen niet bereikbaar. Wat gaat het worden? Ik ben benieuwd?

1. Karin Nijssen:
    16 januari 2018
    Klinkt spannend, ik ben benieuwd
  2. Greet:
    16 januari 2018
    Hoi Pieterman, je hebt de afgelopen dagen wel afgezien. Het uitzicht met het vliegtuig, zal wel heel mooi zijn. Je mag jezelf ook weleens verwennen. Genieten Maar!
  3. Joost:
    16 januari 2018
    Slim om de kans te pakken. Geniet ervan.
  4. Ans Drolinga:
    16 januari 2018
    Wat een mooie gelegenheid om het een en ander vanuit een andere hoek te bekijken. Geweldig. Geniet wederom van een fantastische ervaring. Ben benieuwd naar de foto's.
  5. Toos:
    16 januari 2018
    Dit is een heel mooi alternatief.
    Ik heb in Nepal een vlucht boven de Himalaya gemaakt heel indrukwekkend.
    Hier ga je echt geen spijt van krijgen. Het wordt alleen genieten
  6. Maria Molenschot:
    17 januari 2018
    Oh dat lijkt mij heerlijk Lekker droog en een prachtige vlucht en uitzicht .Goed gedaan .Geniet ervan
  7. Marja van Zenderen:
    17 januari 2018
    Leuk Peter, dat je even het vliegtuig neemt!
    O'Higgins gletsjer is erg mooi, zo te zien op You Tube.
  8. Henk Versteegh:
    22 januari 2018
    Top Peter, groot gelijk! Dit mag je niet laten lopen. Goede vlucht en heel veel plezier!