Zaterdag 17 februari morgen de laatste 100 km.

17 februari 2018 - Tolhuin, Argentinië

Het is een vreemd gevoel dat ik morgen aan de laatste etappe van deze reis begin. De omgeving waar ik nu zit ziet er helemaal niet uit alsof je bijna aan het einde van Zuid Amerika bent. Het is een redelijk lieflijk landschap. Glooiend redelijk groen bloemen en planten. Dat was wel anders in de omgeving van Rio Grande waar het kaal is en erg dor. Als daar het einde was geweest had ik het wel begrepen. Nu echter niet. De afgelopen dagen alleenmaar lekker geluierd. Voor het Internet moest ik steeds terug naar de panderia inTolhuin. Het Internet was er zo slecht dat je soms uren zat te wachten op verbinding. Daardoor veel koffie met iets lekkers gegeten. Gisteren is ook het Braziliaanse stel, Ari en Ally op de camping gekomen. Hebben gezellig zitten kaarten. Voor de kenners slagenhalen gespeeld onder het genot van een drankje en een hapje. Vandaag gaan we nog gezellig barbecuen en morgen op weg naar Ushuaia in een of twee dagen. Hangt sterk van het weer af. De voorspelling voor morgen ziet er qua wind gunstig uit. Morgen of overmorgen vermoedelijk meer.

1. Mieke potters:
    17 februari 2018
    Wat geweldig! Geniet van de laatste kilometers. Mieke
  2. Miriam:
    17 februari 2018
    Veel plezier met de laatste etappe van deze geweldige fietstocht!
    Miriam
  3. Ans Drabbels:
    18 februari 2018
    Peter ,geweldig wat je weer allemaal doorstaan hebt in deze vakantie.
    Hopelijk nog 'n mooie 100 km voor de boeg.
    Ik heb van je verslagen genoten .
    Nog fijne dagen wens ik je ,en goeie reis terug naar Tilburg.
    Gr Lenny en Ans
  4. Rob:
    18 februari 2018
    Hoi Peter, geniet nog van de laatste etappe en dagen. Wellicht zondeer tegenwind en zonnig. Het is een mooie reis voor je geweest maar bedenk dat er in Tilburg wekelijks weer wat moois te verwachten is.
  5. Ans Drolinga:
    18 februari 2018
    Wow Piet fantastisch. Geniet van de laatste etappe en daarna een paar fijne dagen in Ushuaia. Goede vlucht terug
  6. Gerry:
    19 februari 2018
    Dat zal een heel apart gevoel zijn; aankomen!