Zaterdag 17 februari morgen de laatste 100 km.

17 februari 2018 - Tolhuin, Argentinië

Het is een vreemd gevoel dat ik morgen aan de laatste etappe van deze reis begin. De omgeving waar ik nu zit ziet er helemaal niet uit alsof je bijna aan het einde van Zuid Amerika bent. Het is een redelijk lieflijk landschap. Glooiend redelijk groen bloemen en planten. Dat was wel anders in de omgeving van Rio Grande waar het kaal is en erg dor. Als daar het einde was geweest had ik het wel begrepen. Nu echter niet. De afgelopen dagen alleenmaar lekker geluierd. Voor het Internet moest ik steeds terug naar de panderia inTolhuin. Het Internet was er zo slecht dat je soms uren zat te wachten op verbinding. Daardoor veel koffie met iets lekkers gegeten. Gisteren is ook het Braziliaanse stel, Ari en Ally op de camping gekomen. Hebben gezellig zitten kaarten. Voor de kenners slagenhalen gespeeld onder het genot van een drankje en een hapje. Vandaag gaan we nog gezellig barbecuen en morgen op weg naar Ushuaia in een of twee dagen. Hangt sterk van het weer af. De voorspelling voor morgen ziet er qua wind gunstig uit. Morgen of overmorgen vermoedelijk meer.